טל דנטס

מספר 2 ברשימת טוב במושבה.

טל בן 46, אבא ל 3, נשוי לורד, מותיקי הישוב, עצמאי בעל עסק מצליח בתחום הדפוס. את שירותו הצבאי עשה בגדוד צפע צנחנים ועד היום משרת במילואים בהתנדבות בפלוגת צנחנים. בעל תואר ראשון במנהל עסקים והנדסאי תעשייה וניהול, בוגר קורס דירקטורים. טל פעיל חברתי ופולטי ותיק, כבר שנים שטל נותן את הלב והנשמה בפעילות ועשייה חברתית. יוזם מתנדב שנים בגני הילדים, בתי החינוך, מאבק 2011, מאבק הגז, שחיתות, מאבק הרחקת האסדות, פעיל מרכזי במאבק להצלת אדמות בית הספר החקלאי וכן במאבק למען ים חופשי לכל תושבי פרדס חנה כרכור. ציוני אוהב את פרדס חנה כרכור והמדינה ומטייל לאורכה ולרוחבה.

ד"ר נורית השמשוני יפה

סביבה וקיימות

נורית השמשוני יפה, ד"ר למדע המדינה, מרצה וחוקרת במכללה האקדמית תל אביב יפו, ועוסקת במדיניות סביבתית וקיימות קהילתית. נורית היא נכדה למייסדי פרדס חנה, מתגוררת במושבה ומגדלת כאן דור רביעי של פרדס חנאים.

ד"ר עירית רותם

קיימות וחינוך סביבתי

ד"ר עירית רותם. רופאה וטרינרית, מומחית בבריאות הציבור, בוגרת מרכז השל למנהיגות סביבתית חברתית, יועצת פסולת ומחזור למשרד להגנת הסביבה, מרצה לקיימות וחינוך סביבתי. "אני רואה בכגן שותף לדרך, כזה שמבין את החשיבות של ראיה מערכתית ושל תכנון לטווח ארוך. כמוני, הוא פועל כמגשר בין השטח לממסד, על מנת ליצור את העתיד הכי טוב עבורנו ועבור ילדנו.

אמרי אביטן

חינוך

אמרי אביטן איש חינוך תושב פרדס חנה. יועץ ארגוני בתחום החינוך בארץ ובעולם. דוקטורנט לחינוך באוניברסיטת ת"א. יזם ומנהל "תיכון החממה" המצליח בהוד השרון: "הצטרפתי כי כגן הוא מנהיג עם חזון, יש לו את האומץ ואת היכולת להנהיג ולהוביל מערכת חינוכית מפוארת".